Mobil app

Bekæmp madspild på den RIGTIGE måde
Super nemt at bruge
Nå ud til tusindvis af lokale
Ingen binding
Ingen månedlig/årlig afgift
Ingen krav om tilbud/salg


OPRET DIN BUTIK
LOG IND

Mobil app

Spis billigt
Bekæmp madspild
Med RedMaden kan du købe lækker mad hos lokale butikker og restauranter for en brøkdel af normalprisen.
Nem og gratis app
Ned til 20 kr pr. portion
Effektiv i kampen mod madspild


HENT APP LOG IND

×

» HENT APP » LOG IND » DANMARKSKORT » UDBYDER INFORMATION » KONTAKT » KUNDE INFORMATION » UDBYDER INFORMATION » UDBYDER LOGIN » KONTAKT


Betingelser og privatlivspolitik (kunde)

Produktinformation
Med RedMaden appen kan kunder købe mad hos udbydere, som sætter mad til salg. Handlen foregår altså mellem kunden og udbyderen, mens betalingen og den tekniske platform håndteres af RedMaden.

Ved køb får køber en kvittering (i appen samt via email) som dokumentation ved udlevering af mad. Udbyderen får desuden en kvittering indeholdende køberens navn, telefonnummer (hvis tilgængeligt) og email adresse.

Priser
Det er gratis at oprette sig og benytte appen. Kunden skal kun betale ved køb af mad.

Prisen på det enkelte måltid fastsættes af udbyderen. Prisen på et tilbud kan ikke ændres efter det er oprettet. Alle priser er vist i danske kroner (DKK) inkl. moms.

Betaling
Under oprettelse skal kunden tilknytte et betalingskort til sin RedMaden konto. Intet beløb hæves i denne forbindelse. Ved køb i appen trækkes det fulde beløb for handlen straks på det tilknyttede kort.

Alle betalinger håndteres eksternt af Euroline og ePay gennem sikre og certificerede kanaler. Følgende betalingskort kan benyttes: Visa/dankort, Visa, Visa electron, Mastercard, Maestro. Ingen konto/betalingskort oplysninger gemmes hos RedMaden.

Levering
Med mindre andet er oplyst, skal købte madvarer altid hentes på udbyderens adresse. Varen udleveres jf. de oplysninger som står i det aktuelle tilbud. Som regel kan madvarene hentes med det samme eller indenfor 1-2 timer.

Reklamation
Skulle dit køb ikke leve op til forventningerne skal du straks tage kontakt til den udbyder, som du har handlet med. Udbyderen har mulighed for at kompensere eller annullere en betaling hvis det bedømmes, at der er sket en fejl.
Hvis en uoverensstemmelse/tvist ikke kan ordnes mellem kunde og udbyder kan du kontakte RedMaden. Fremsend gerne alt relevant dokumentation (billeder, kvitteringer, kommunikation med udbyderen). RedMaden vil derefter fungere som mægler og ultimativ dommer i sagen.
Reklamationer skal ske indenfor 2 måneder fra købet er gennemført.

Fortrydelsesret
Modsat normal handel på nettet ydes der ikke fortrydelsesret på handel med madvarer jf. forbrugeraftaleloven.

Udelukkelse
RedMaden forbeholder sig retten til at nægte service overfor brugere, som udviser adfærd, som kan beskrives som chikanerende eller med onde hensigter overfor RedMaden eller dets samarbejdspartnere.

Privatlivsspolitik

RedMaden forstår og respekterer vigtigheden af privatliv på internettet. Vi vil ikke afsløre information om kunder eller udbydere til tredje part, med mindre det er nødvendigt for at implementere en transaktion. Vi vil ikke sælge dit navn, adresse, e-mail adresse eller personlige data til nogen tredjepart uden din forudgående tilladelse.

Informationer som indsamles
Følgende informationer indsamles ved oprettelse af en profil i RedMaden appen: Navn, e-mailadresse, postnummer, mobilnummer (frivillig). Informationerne bruges i forbindelse med køb og udlevering af varer.

Sletning af data
En profil kan slettes i appen ved at trykke på tandhjulet og vælge "Konto". Muligheden findes nederst på skærmen.

Hjemmeside, app og tjeneste udbydes af selskabet:
RedMaden ApS
Jyllandsgade 4
7400 Herning

CVR: 36 95 67 12
Telefon: 71 99 22 74

Forbehold for ændringer
RedMaden forbeholder sig ret til løbende at ændre og opdatere gældende regler og betingelser.






RedMaden på Facebook RedMaden på Instagram Alle priser vises i danske kroner (DKK) inkl. moms.


RedMaden ApS • Jyllandsgade 4 • 7400 Herning • CVR: 36 95 67 12

HandelsbetingelserPrivatlivspolitik